نمایندگی سامسونگ

سامسونگ ایران

مقایسه انواع پرینتر سامسونگ

پرینتر برای خیلی از مشاغل و حتی استفاده در خانه وسیله ای بسیار کاربردی و ضروری است. با پیشرفت تکنولوژی در دنیا، کمپانی های متفاوتی پرینتر با امکانات متفاوتی طراحی کردند. در این میان نام شرکت محبوب سامسونگ مثل همیشه در میان است.

انواع پرینتر لیزری سامسونگ

انواع پرینتر سامسونگ در دنیا توانسته طرفداران زیادی را برای خود پیدا کند. سامسونگ انواع متفاوتی پرینتر تولید کرده است. در این مقاله میخوایم راجع به انواع پرینتر لیزری سامسونگ صحبت کنیم. پرینتر لیزری سامسونگ نسبت به پرینتر جوهری سامسونگ با سرعت بیشتری عملیات چاپ را انجام میدهند. محتوای چاپ‌شده بر روی کاغذ توسط این مدل از پرینتر سامسونگ خشک است و با دست پخش نمی‌شوند.
انواع پرینتر لیزری سامسونگ
انواع پرینتر لیزری سامسونگ

پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ

پرینتر سامسونگ در دو نوع تک رنگ و رنگی تولید می‌شود. به این ترتیب می‌توانید محتوای مورد نظر را به صورت رنگی یا سیاه و سفید پرینت گرفت. پرینترهای رنگی برای گرافیست‌ها و عکاس‌ها گزینه‌ای بسار عالی به شمار می آید. پرینتر لیزری سامسونگ معمولا قابلیت اتصال به شبکه را دارد و به راحتی می‌تواند مورد استفاده‌ی تمام کاربران شبکه قرار بگیرد. بعضی از این پرینترها مجهز به قابلیت چاپ دو رو میباشند و به همین علت صرفه‌جویی در کاغذ و سرعت کار در این پرینتر سامسونگ بیشتر است. ظرفیت سینی پرینترهای لیزری سامسونگ 150 تا 250 در سایز A4 است.

پرینتر لیزری چندکاره سامسونگ

پرینتر چندکاره‌ سامسونگ علاوه‌بر پرینت، قابلیت‌ های دیگری نیز دارند. این پرینترهای لیزری چندکاره به تکنولوژی اسکن و کپی مجهز میباشند. با خرید یک پرینتر لیزری چندکاره، می‌توانید از خرید دستگاه اسکن و کپی بی‌نیاز شوید. بعضی از این مدل پرینترها قابلیت فکس نیز دارند و برای استفاده‌ی اداره ها و شرکتها انتخابی بسیار هوشمندانه خواهند بود. پرینترهای لیزری چندکاره‌ی سامسونگ را براساس تکنولوژی ساختی که دارند، به راحتی مبتوان به موبایل وصل کرد و محتوای مورد نیاز را پرینت گرفت.
در ادامه مقاله به بررسی برخی از انواع پرینتر سامسونگ میپردازیم.
لیست پرینترهای سامسونگ که در ادامه مورد بررسی قرار میدهیم
  • پرینتر لیزری SL-M3820ND
  • پرینتر لیزری Xpress M3320ND
  • پرینتر لیزری ML-3310ND
  • پرینتر لیزری SL-M 2825ND
  • پرینتر لیزری ML-2160
  • پرینتر لیزری ND2255
  • پرینتر لیزری Xpress M2070FW
  • پرینتر لیزری ND3312
  • پرینتر لیزری ML-1660
  • پرینتر لیزری ND3312
  • پرینتر لیزری ML-1660
پرینتر لیزری چندکاره سامسونگ
پرینتر لیزری چندکاره سامسونگ

بررسی پرینتر سامسونگ لیزری SL-M3820ND

پرینتر لیزری  SL-M3820ND جزو مدل‌های رده‌بالای شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. از ظرفیت 250برگ در سینی ورودی بهرمند است و قدرت کاری آن به‌صورت ماهانه به 80 هزار برگ می‌رسد. می‌توان گفت که SL-M3820ND برای مصرف سنگین شرکت ها طراحی شده. این مدل پرینتر برای چاپ اسناد متنی بسیار مناسب است. سرعت چاپ در این پرینترها خیلی بالاست. توانایی اتصال به شبکه را دارد و اشتراک‌گذاری پرینتر را بین چند رایانه، به‌راحتی ممکن می‌سازد.

پرینتر لیزری Xpress M3320ND

پرینتر Xpress M3320ND از نوع لیزری و سیاه‌سفید است. در سینی ورودی این مدل پرینتر 250 برگه ظرفیت دارد. این مدل پرینتر تخصصا برای چاپ متن اعلام‌شده است. پردازنده‌ی 600 مگاهرتزی نشان دهنده سرعت بالای پرینتر میباشد. از ویژگی های جذاب این پرینتر میتوان به چاپ دو روی آن اشاره کرد. پرینتر دارای اتصال شبکه میباشد.
پرینتر لیزری Xpress M3320ND
پرینتر لیزری Xpress M3320ND

بررسی پرینتر لیزری ML-3310ND

این مدل پرینتر سامسونگ لیزری و تک رنگ میباشد. دارای سرعت چاپ بسیار بالا میباشد. در صورت بروز مشکل در قطعات این پرینتر هزینه ی تعویض بسیار کم میباشد. از نکات منفی این پرینتر میتوان به صفحه نمایش کوچک و متصل نشدن به شبکه اشاره کرد.

پرینتر لیزری SL-M 2825ND

پرینتر تک کاره سامسونگ مدل SL-M 2825ND دارای قابلیت اتصال به شبکه و چاپ دو رو می تواند سرعت انجام کار را افزایش دهد. کیفیت تصویر چاپی در این پرینتر بسیار عالی است. ۲۵۰ برگ در سینی آن جا می گیرد. قدرت کاری این دستگاه ۱۲۰۰۰ برگ در ماه میباشد.

بررسی پرینتر لیزری ML-2160 سامسونگ

پرینتر لیزری مدل ML-2160 یکی از کوچکترین پرینترها در میان پرینترهای لیزری است. این پرینتر دارای قیمت بسیار کمی است. سینی کاغذ این پرینتر ظرفیتی حدود 150 کاغذ را دارد که این تعداد از تعداد ظرفیت های استاندارد کمتر است. به جز کاغذ A4 از دیگر کاغذها مانند Envelope و Label نیز پشتیبانی می‌کند. سرعت و همچنین کیفیت چاپ این پرینتر واقعا بالاست.  این پرینتر نسبتا پر سر و صدا میباشد. نداشتن دکمه‌ی Stop برای قطع پرینت جزو معایب این دستگاه میباشد.

پرینتر سامسونگ لیزری ND2255

پرینتر لیزری ND2255 از اتصال شبکه به کمک کابل پشتیبانی می‌کند و دارای پورت USB هم می‌باشند.. دارای سینی استاندارد 250 برگ و یک سینی تغذیه‌ دستی با ظرفیت 1 برگ می‌باشد. کیفیت چاپ متون مقداری پایین‌تر از حالت استاندارد می‌باشد. توانایی چاپ دوروی خودکار دارد.

بررسی پرینتر لیزری Xpress M2070FW سامسونگ

پرینتر Xpress M2070FW یک پرینتر چهار کاره و لیزری است که قابلیت‌ اسکن، کپی و فکس را نیز دارد. سینی دارای ظرفیت 150 برگ میباشد. میتوانید اسناد خود را با سرعت 20 برگ در دقیقه پرینت بگیرید. دستگاه از طریق پورت USB 2.0 ارتباط برقرار می‌کند.
بررسی پرینتر لیزری Xpress M2070FW سامسونگ
بررسی پرینتر لیزری Xpress M2070FW سامسونگ

پرینتر لیزری سامسونگ مدل ND3312

این مدل پرینتر دارای یک سینی استاندارد 250 برگ و یک سینی ورودی 50 برگ چند منظوره هم میباشد. این پرینتر دارای پورت‌ USB میباشد. سرعت چاپ در این پرینتر به 9 صفحه در دقیقه می‌رسید. از نظر کیفیت چاپ برای عکس و متن عملکرد این پرینتر استاندارد و شبیه به بقیه پرینترهای هم رده‌ی موجود در بازار است. در مجموع برای استفاده های داخلی اداری بسیار مناسب است. چاپ عکس در این مدل پرینتر چنگی به دل نمی‌زند.

پرینتر لیزری ML-1660 سامسونگ

پرینتر لیزری Samsung ML-1660 کوچکترین پرینتر تا به امروز می باشد. از نظر ظاهر خیلی خوش ساخت و چشم نواز می باشد. این پرینتر لیزری تک رنگ از دکمه ی One Touch print برخوردار است. سرعت پرینت بسیار بالا میباشد. ML-1660 یکی از محبوب ترین پرینترهای سامسونگ خواهد بود. نرم افزار پرینت Samsung anyweb print به شما این امکان را میدهد تا در اینترنت سرچ کنید و همه چیز را به راحتی و با عمل Drag&Drop چاپ کنید. صدای ایجاد شده از این پرینتر کمتر از صدای یک یخچال کم سر و صدا است. دارای پورت usb میباشد. در کل اگر به دنبال پرینت گرفتن از اسناد، متن و صفحات وب به طور دائم هستید و به پرینتر جمع و جور نیاز دارید ML-1660 پرینتر خیلی مناسبی برای شما می باشد.

مقایسه انواع پرینترهای سامسونگ

سامسونگ علاوه بر پرینترهاس لیزری،پرینترهای جوهر افشان نیز دارد. یک توضیح مختصری در رابطه با پرینتر جوهر افشان میدهیم بعد در ادامه به تفاوت این دو مدل پرینتر میپردازیم. پرینترهای جوهر افشان قطره‌های میکروسکوپی جوهر را روی کاغذ اسپری می‌کنند. این پرینترها قیمت کمتری دارند و فضای کمتری را هم اشغال می‌کنند، در چاپ اسناد و تصاویر رنگی موفق تر هستند. در پرینترها مفهومی به نام ppm وجود دارد که به معنای تعداد چاپ در هر دقیقه میباشد. هرچقدر این مقدار بالاتر باشد یعنی پرینتر سرعت بالاتری دارد. سرعت پرینتر لیزری بسیار بالاتر از پرینتر جوهر افشان میباشد. پرینترهای لیزری برای اداره ها بسیار مناسب تر است.
مقایسه انواع پرینترهای سامسونگ
مقایسه انواع پرینترهای سامسونگ

مقایسه کارتریج پرینتر لیزری و جوهر افشان samsung

کارتریج پرینتر جوهر افشان از نوع جوهری است و در پرینتر لیزری از تونر استفاده میشود که از پودر استفاده میشود و در آن دیگر خبری از جوهر نیست. به طور کلی بازدهی کارتریج‌های تونر در لیزری خیلی بیشتر از کارتریج‌های جوهری میباشد.

تفاوت هزینه چاپ پرینتر لیزری و جوهر افشان

در ابتدای خرید قیمت پرینترهای جوهر افشان کمتر از لیزری میباشد اما جالب است که بدانید در دراز مدت این قضیه کاملا بر عکس میباشد. در استفاده های طولانی پرینترهای لیزری گزینه های بهتر و مقرون به صرفه تری هستند. به نظر ما در ابتدای خرید پرینتر به قیمت بالای پرینترهای لیزری خیلی توجه نفرمایید. زیرا در پرینترهای جوهرافشان خیلی سریع باید کارتریج خود را شارژ کنید و یا آن را عوض کنید. مطمئن باشید که در طولانی مدت خرید پرینتر لیزری به نفع شما خواهد بود.
کارتریج پرینتر
کارتریج پرینتر

نمایندگی سامسونگ

گرچه قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ یا حتی تعمیر گوشی سامسونگ، تعمیر لپتاپ سامسونگ، تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ، تعمیر تبلت سامسونگ، تعمیر مانیتور سامسونگ را دارید می‌توانید به نمایندگی رسمی سامسونگ در غرب تهران مراجعه کنید. برای ارتباط با کارشناسان فروش و تکنسین‌های تعمیرات با شماره تلفن:02145102 و همچنین برای مراجعه حضوری می‌توانید به آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقه 11، واحد 14 مراجعه کنید. ممنون که ما را تا انتهای مطلب همراهی کردید،؛ برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با تکنسین‌های ما در تماس باشید.

سوالات متداول

برای استفاده خانگی پرینتر لیزری سامسونگ بهتر یا پرینتر جوهر افشان؟ در نگاه اول به نظر میرسد پرینترهای جوهر افشان به دلیل قیمت پایین‌تر گزینه‌ مناسب‌تری برای استفاده به شمار می‌آیند اما در طول زمان هزینه نگه‌داری آن‌ها بالاست و اگر مدتی از آن استفاده نکنید جوهر پرینتر خشک می‌شود. پیشنهاد ما به شما خرید پرینتر لیزری است.
برای شرکت‌ها با چاپ روزانه بالا پرینتر لیزری مناسب تر است یا جوهر افشان؟ به طور قطع برای تعداد بالای چاپ پرینتر لیزری به دلیل قدرت و توانایی بالاتر در تعداد چاپ و همچنین سرعت بالاتر و هزینه کمتر، گزینه بهتری به شمار می‌آید.
برای چاپ رنگی یا چاپ تصاویر پرینتر لیزری گزینه مناسب تری است یا جوهر افشان؟ در کل برای چاپ عکس با کیفیت بهتر پرینترهای جوهر افشان گزینه های بهتری هستند. اگر به دنبال کیفیت خیلی بالا میگردید به سراغ پرینتر جوهر افشان سامسونگ بروید در غیر این صورت پرینترهای لیزری سامسونگ هم از کیفیت خوبی برخوردارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا