M34

گوشی موبایل سامسونگ M34 حافظه داخلی 128 رم اجرایی 8

Samsung Galaxy S23 FE Dual SIM 256GB And 8GB RAM Mobile Phone - Vietnam

فناوری صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن عکس

50 مگاپیکسل

نسخه سیستم عامل

Android 13

اندازه

6.5

اقلام همراه

دفترچه‌ راهنما

قیمت:

۱۵,۳۶۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ m34 از سری دستگاه‌هایی با ظرفیت باتری بالا از خانواده M می‌باشد. معرفی این دستگاه سامسونگ در تیر ماه سال 1402 انجام شد که با قیمت 230 دلار باز هم روح سری M خود را در میان مخاطبان زنده کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی دستگاه  Galaxy M34 این گوشی پرقدرت و جذاب بپردازیم و همچنین به پاسخ این سوال که آیا این گوشی نسبت به قیمت حال حاضر آن در بازار ارزش خرید دارد یا نه، برسیم.  در صورتی که گوشی Galaxy M34 انتخاب شماست تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

Galaxy m34

ساختار و طراحی گوشی M34

در قسمت طراحی Galaxy M34 ، سامسونگ از همان سبک طراحی همیشگی که قبلا در گوشی های S23 و A54 نمونه‌های شبیه به آن را مشاهده کرده بودیم استفاده کرده است. در قسمت پشتی گوشی Galaxy M34 شاهد یک پنل فلزی هستیم که درون خود 3 لنز دوربین با فریم فلزی قرار داده است. دوربین ها به صورت افقی بر روی یک دیگر چیده شده اند و هستیم و دیگر از ماژول جزیره‌ای برای قراردادن لنز دوربین درون آن خبری نیست. لبه‌های کناری دستگاه به صورت خمیده که این گوشی را به یک دستگاه زیبا و خوش دست تبیدیل کرده است و به هنگاه استفاده حس لذت بخشی را به کاربر ارائه میدهد.

در قسمت فریم Galaxy M34 ، سمت راست شاهد کلید‍‌های تنظیم صدا و کلید قفل دستگاه که با حسگر اثر انگشت ترکیب شده اند هستیم، میکروفون حذف نویز در قسمت بالا قرار گرفته است. اسپیکر، درگاه شارژ تایپ c، میکروفون مکالمه و جک 3.5 میلی‌متری در سمت پایینی و در آخر اسلات سیم‌کارت در سمت چپ جاگزاری شده است. در مورد اسلات سیم‌کارت باید گفت که خشاب  به‌صورت هیبریدی طراحی شده است.  این یعنی یک اسلات سیم‌کارت ثابت بوده و محل دوم محل قرارگیری مشترک سیم‌کارت دوم و کارت حافظه می‌باشد و شما میتوانید بین این دو گزینه یک مورد را انتخاب کرده از این قابلیت استفاده نمائید.

در قسمت جلویی گوشی Galaxy M34 نیز، باید گفت صفحه نمایش با حواشی نسبتا استاندارد که درون خود یک لنز سلفی در ناچ قطره‌ای قرار گرفته، طراحی شده است. برای مقاومت گوشی  سامسونگ M34 در برابر ضربه، این کمپانی گوشی m34 5g خود را با یک لایه گوریلاگلس 5 محافظ می‌کند و دیگر خبری از گواهی IP در این گوشی نیست. وزن این گوشی 208 گرم می‌باشد که در این مورد باید بگوییم که این دستگاه زیبا و پرقدرت را میتوانیم در دسته دستگاه‌های میان‌رده سنگین وزن قرار دهیم. همچنین متریال ساخت این دستگاه سامسونگ بسبتا بالا می‌باشد که از نظر گروه بررسی نمایندگی ما این گوشی در این رنج قیمتی می‌تواند یکی از بهترین‌ها محسوب شود.

صفحه نمایش Galaxy M34 

در قسمت صفحه نمایش، کمپانی سامسونگ از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی و از جنس Super AMOLED استفاده کرده است و قادر به ارائه جزئیات بسیار بالا و وضوح خوبی به کاربر خود می‌باشد. این صفحه نمایش با رزولوشن عالی و نرخ نوسازی 120 هرتز می‌تواند، روشنایی 1000 نیت را به راحتی به کاربر خود ارائه دهد که یکی از موارد خیلی مهم و قابلیت ارزنده برای این گوشی به شمار میرود.

همانطور که شما نیز متوجه شدید با توجه به این که با یک گوشی قدرتمند در دسته بندی میانرده با صفحه نمایشSuper AMOLED رو به رو هستیم، خوب است بدانید که بهترین زاویه‌های دید و کنتراست‌ها جزو نقاط مثبت گوشیGalaxy M34 به شمار میروند. و تنها نقطه ضعفی که در مورد نمایشگر این گوشی Galaxy M34 میتوان تعریف کرد  پشتیبانی نکردن از قابلیت HDR می‌باشد. که مورد خیل یخاصی نیست و نبود این قابلیت خیل یبه چشم نخواهد آمد. اما در نهایت، در مورد این دستگاه باید بگوییم که این گوشی در هنگم مشاهده محتوای ویدیویی، عکس و تصویر تجربه این لذت بخش را به شما ارائه خواهد کرد.

دوربین سامسونگ Galaxy M34

samsung m34 5g از 3 دوربین با لنز‌های 50 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل بهرمند است. تصاویری که با لنز اصلی ثبت می‌شود، دارای روشنایی و جزئیات بالایی هستند. علاوه بر این دو مورد، شما می‌توانید دقت رنگ عالی را در این دوربین مشاهده کند. همچنین در مورد دوربین این گوشی پرقدرت میتوان گفت لنز اصلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال است و به شما کمک می‌کند تا هنگام فیلم‌برداری با دوربین اصلی در زمان حرکت، با وجود لرزش، هیچ‌گونه لرزشی را در ودیوی ضبط شده را مشاهده نکنید و تصاویر و ویدئو‌هایی با جزئیات و وضوح بالا ضبط کنید. دوربین دیگری با حسگر اولتراواید Galaxy M34 می‌باشد که همچون دوربین‌های اولتراواید دیگر گوشی ها مقداری افت کیفیت را نسبت به حسگر اصلی خواهد داشت؛ اما می‌تواند تصاویری واقعا عالی را ‌ثبت کنید. تصاویر ثبت شده با استفاده از این دوربین زاویه دید بالاتری را به شما ارائه خواهند داد. در کنا این امکانات نام برده، خوب است بدانید که همانند نسل‌های گذشته باگ کشیده شدن تصاویر در بخش کناری را دیگر نخواهید دید. حسگر ماکرو آخرین لنز موجود در قاب پشتی این گوشی میباشد.

 با استفاده از لنز مایکرو شما ‌می‌توانید عکس هایی با فاصله 3 تا 5 سانتی‌متری بگیرید. در مورد دوربین‌ اصلی باید بگوییم که این دوربین قادر است با نرخ 30 فریم بر ثانیه و با کیفیت 4K برای شما ویدیو ضبط کرده، که با تلفیق شدن آن با لرزش‌گیر اپتیکال، ویدیو ای بی نقص و عیب برای کابر ارائه میدهد. کاربردی ترین دوربین هر گوشی دوربین سلفی آن می‌باشد که نوبت به معرفی این دوربین در گوشی سامسونگ Galaxy M34 ‌رسید. صفحه نمایش گوشی محل قرار گیری یک دوربین سلفی با لنز 13 مگاپیکسل است و می‌تواند بهترین تصاویر سلفی را برای شما هنگام مطلوب بودن نور برای شما به‌ثبت برساند. در مجموع، پکیج دوربین ام 34 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در این بازه قیمتی می‌توانید تهیه کنید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار M34

سامسونگ در بخش سخت‌افزاری m34 5g تغییرات چندانی ایجاد نکرده است و برای این گوشی خود از ترشه انحصاری اگزینوس سری 1280 بهرمند است. این تراشه دقیقا همان تراشه‌ای است که قبل‌تر در M33 و A33 مشاهده کرده بودیم. با توجه به این‌که این تراشه جدید نیست، قدرت عملکرد کاملا مناسبی دارد و قادر به این است که در زمان بازی و موارد دیگر همچون تماشای فیلم و… تجربه ای لذت بخش را در برای کاربر خود ارائه دهد. همچنین در مورد این گوشی میتوان گفت همنگامی که قصد دارید با این گوشی بازی کنید، میتوانید بدون استرس و با خیال راحت این کار را انجام دهید چرا که خبری از لگ و باگ در Galaxy M34 نیست و با فعال کردن نرخ‌نوسازی 120 هرتز، به راحتی قادر به این هستید که بالاترین فریم ریت (نرخ فریم) را در گوشی خود مشاهده کنید و در محیط بازی روان و بدون مکث و داغ شدن بیش از اندازه گوشی حرکت کنید. در مورد دمای Samsung Galaxy M34 هم باید گفت همانند تمامی گوشی‌ها دمای این گوشی سامسونگ هم هنگام استفاده بالا می‌رود؛ اما این مسئله در حدی نیست که برای کاربر اذیت کننده و یا نگران کننده باشد. به نکته نیز نوجه داشته باشید که سیستم خنک‌کننده‌ ‌سرعت دمای Galaxy M34 را کاهش خواهد داد. کمپانی سامسونگ این گوشی خود را با دو حافظه رم 6 و8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت روانه ی بازار جهانی کرده است که این موضوع برای کاربران کاملا راضی کننده است. حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 بوده و هنگام خواندن و انتقال اطلاعات سرعت بالایی را به کاربر ارائه داده سرعت عملکرد بالایی دارد.

با بررسی کلی گوشی galaxy m34 5g می‌توان متوجه این مورد شد که سیستم‌عامل اندروید نسخه 13 گوشی به‌همراه رابط‌کاربری One UI 5.1 جذاب سامسونگ کاملا برای کاربران مورد رضایت واقع شده است. سیستم‌عامل این گوشی همچون دیگر گوشی های سامسونگ میباشد که در صورت آشنایی کاربر با محیط سیستم عامل اندروید دیگر با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد. از طرفی دیگر، کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که برای نرم‌افزار این دستگاه 4 سال پشتیبانی نرم‌افزاری و 5 سال پشتیبانی امنیتی در نظر دارد تا کاربران بتوانند برای مدت زمان طولانی‌تری به نسبت قبل از گوشی سامسونگ خود استفاده نمایند.

سخت افزار گوشی M34

اسپیکر Samsung Galaxy M34

گوشی سامسونگ galaxy m 34 مجهز به یک اسپیکر مونو شده است که این اسپیکر در لبه ی پایینی گوشی قرار گرفته است. بلندی و کیفیت صدا کاملا قابل قبول است و می‌تواند در استفاده روزمره عملکرد بالایی را به شما ارائه دهد. یکی از مزایای گوشی سامسونگ Galaxy M34 که در بخش طراحی نیز این مورد را مطرح کردیم، وجود جک 3.5 میلی‌متری در بخش پایینی گوشی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از هندزفری‌های سیمی خود بدون نیاز به تبدیل به‌راحتی استفاده نمائید.

باتری سامسونگ گلکسی M34

این گوشی دارای باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی است که وظیفه‌ی آن تامین انرژی و قدرت رسانی به سایر بخش‌های گوشی است. لازم است بدانید Galaxy M34 از شارژدهی بسیار بالایی برخوردار است و عملکردی راضی‌کننده را به کاربر ارائه میدهد. در تست شارژدهی این دستگاه، در بازی متوجه حجم استفاده 6 تا 7 درصدی گوشی شدیم که نشان‌دهنده عملکرد خوب دستگاه در زمان بازی محسوب می‌شود. طبق عادت همیشگی سامسونگ در جعبه ی این دستگاه نیز خبری از شارژر و کابل آن نیست. در نظر داشته باشید که  آداپتور مناسب برای شارژ کردن این دستگاه 25 واتی است. می‌توانید این آداپتور شارژ را از فروشگاه نمایندگی سامسونگ موبی ویترین تهیه کنید. این آداپتور، باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی M34 را ظرف 140 دقیقه از 0 درصد تا 100 درصد ظرفیت باتری را تکمیل میکند. درضمن به‌لطف فناوری شارژ سریع می‌تواند در مواقع ضروری ظرف مدت زمان 30 دقیقه 45 درصد از ظرفیت گوشی را شارژ نمائید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که به سرعت شارژ شدن گوشی در تمامی مواقع توصیه نمی‌شود.

جمع‌بندی

در نهایت، در مورد گوشی سامسونگ  m34باید به موارد زیر به چشم نقطه قوت اشاره کنیم. مواردی همچون، دوربین قدرتمند، شارژدهی و ظرفیت باتری واقعا عالی، نمایشگر سوپر امولد 120 هرتزی، تراشه قدرتمند، درگاه جک 3.5 میلی‌متر.

تنها موردی که به عنوان نقطه ضعف میتوان برای این گوشی درنظر گرفت اسپیکر مونو است که در مجموع، در مورد ارزش خرید ام 34 میتوان گفت درصورتی که نیاز به یک گوشی هوشمند دارید که شارژدهی بیشتری نسبت به گوشی‌های میانرده‌ی دیگر دارد و کاربران می‌توانند بدون نیاز به تبدیل و هندزفری‌های تایپ C از هندزفری سیمی قبلی خود استفاده کنند، و می‌توانندگوشی سامسونگ گلکسی ام 34 را خریداری نمایند. برای خرید  m34و اطلاع از قیمت گوشی ام 34 می‌توانید وارد فروشگاه موبی ویترین که مورد تایید نمایندگی رسمی سامسونگ می‌باشد، شوید.

 

24 سامسونگ نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران بوده و دارای خدمات تعمیر موبایل سامسونگ، تعمیر تبلت سامسونگ، تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ، تعمیر لپ تاپ سامسونگ و تعمیر مانیتور سامسونگ می باشد. برای مشاوره با شماره ۴۵۱۰۲ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات

مشخصات کلی

ابعاد

۸.۸×۷۷.۲×۱۶۱.۷ میلی‌متر

وزن

۲۰۸ گرم

توضیحات سیم کارت

سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)

ساختار بدنه

قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک

ویژگی‌های خاص

مجهز به حس‌گر اثرانگشت

مناسب عکاسی

تعداد سیم کارت

دو عدد

ویژگی‌های کلیدی

صفحه‌نمایش با‌کیفیت / دوربین اصلی مناسب / رابط کاربری One UI 5

زمان معرفی

03 جولای ۲۰۲۳

مدل

Galaxy M34

دسته ‌بندی

‌میان‌رده

پردازنده

تراشه

 Exynos 1280

پردازنده‌ مرکزی

 Octa-core (2×2.4 GHz Cortex-A78 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)

توضیحات سیم کارت

۱x Cortex-X۲ + ۳x Cortex-A۷۱۰ + ۴x Cortex-A۵۱۰

فرکانس پردازنده‌ مرکزی

2.4 GHz

پردازنده‌ گرافیکی

Mali-G۵۷ MC۲ GPU

حافظه

حافظه داخلی

۱۲۸ گیگابایت

مقدار RAM

هشت گیگابایت

پشتیبانی از کارت حافظه

microSD

صفحه نمایش

فناوری صفحه‌ نمایش

Super AMOLED, 120Hz, 1000 nits

بازه‌ اندازه صفحه نمایش

۶.۰ اینچ و بزرگتر

اندازه

۶.۵ اینچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *