معرفی و خرید گوشی a05s

گوشی موبایل سامسونگ گوشی a05s

Samsung Galaxy a05s

فناوری صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن عکس

50 مگاپیکسل

نسخه سیستم عامل

Android 14

اندازه

6.5

اقلام همراه

دفترچه‌ راهنما

قیمت:

6,199,000 تومان

معرفی

کمپانی سامسونگ یکی از شرکت‌های مطرح جهانی است که محصولات آن کیفیت بسیار خوبی داشته و با قیمت منصفانه‌ای عرضه می‌شوند. از آنجایی‌ که تمام مخاطبان نمی‌توانند دستگاه‌های بالارده و پرچم‌دار خریداری کنند، این شرکت بر اساس سیاست گذشته خود در تمام رنج‌های قیمتی گوشی تولید می‌کند تا پاسخگوی نیاز طیف گسترده‌ای از مخاطبان باشد. به همین دلیل سامسونگ در اوایل مهر 1402، یک دستگاه جدید به نام Samsung Galaxy a05s معرفی کرده و چند روز بعد هم آن را روانه بازار جهانی کرده است. این دستگاه از همان ابتدای معرفی خود، در بین مخاطبان محبوب واقع شده و فروش بالایی داشته است. دستگاه Galaxy A05s در مقایسه با سری پیشین خود پیشرفت‌هایی داشته و ارتقاهای جالبی رادر این گوشی اجرا کرده است.

این پرش و پیشرفت‌ها بیشتر به بخش پرازنده و توان پردازشی کلی، سرعت شارژ، لنز دوربین سلفی، نرم‌افزار و… مربوط می شود. این دستگاه در دسته موبایل‌های اقتصادی قرار داشته و به دلیل داشتن قیمتی مناسب، از اطلاعات خوب و به‌روزی هم بهره برده است. اگر تصمیم خرید دستگاه موبایل اقتصادی در این رنج قیمتی دارید، نقد و بررسی گوشی Samsung Galaxy A05s از مجموعه ما را از دست ندهید تا به شناخت دقیقی در مورد آن برسید.

بررسی تخصصی

معرفی و خرید گوشی A05S

لوازم جانبی قرار گرفته در گوشی Galaxy A05s

در درون جعبه این گوشی علاوه بر خود دستگاه Galaxy A05s، اقلام دیگری هم عرضه شده است که می‌توان به:

کابل شارژ تایپ سی برای شارژ کردن دستگاه

سوزن سیم کارت; برای خارج‌کردن اسلات سیم کارت

دفترچه راهنما کار با گوشی

سامسونگ پیش‌ازاین در محصولات بالارده و پرچم‌دار خود، آداپتور شارژ را از محتویات جعبه محصول حذف می‌کرد؛ اما اینطور که دیده می‌شه این امر به دستگاه‌های اقتصادی سامسونگ هم رسیده است! در درون جعبه این گوشی، دیگه از آداپتور شارژ خبری نیست و مخاطب ناچار است که آن را طور جداگانه تهیه کند. انواع آداپتورهای شارژ اورجینال را می‌توانید از طریق سایت فروشگاه موبی ویترین تهیه کنید.

معرفی و خرید گوشی A05S

اطلاعات ظاهری دستگاه گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A05s

کمپانی کره‌ای در شکل ظاهری گوشی Galaxy A05s از طراحی جدیدی استفاده نکرده و این دستگاه کماکان ظاهری شبیه به دستگاه موبایل سری قبلی خود دارد. این دو دستگاه به اندازه ای شبیه به هم ساخته شده‌اند که در اولین نگاه نمی‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد. این دستگاه در سایزی برابر با 168 در 77.8 در 8.8 میلی‌متر ساخته شده و وزن دستگاه به 194 گرم رسیده است. پنل پشتی این دستگاه از جنس پلاستیک تهیه شده است. امروزه شرکت‌های مختلف در تولید دستگاه‌های اقتصادی از پلاستیک استفاده می‌کنند تا وزن و رنج قیمت نهایی آن را کاهش دهند. این دستگاه هم پیرو همین قاعده بوده و در نتیجه وزن و قیمت نهایی آن در حد متوسطی حفظ شده است. این دستگاه سایزی متناسب داشته و به‌واسطه وزن متعادل خود، دستگاه موبایل خوش‌دستی محسوب می‌شود. به همین دلیل مخاطبان در استفاده از این دستگاه، خسته یا اذیت نمی‌شوند. سامسونگ، درب پشتی این دستگاه را زیبا و وبا کیفیت معقولی طراحی و تهیه کرده است؛ بااین‌حال دقت داشته باشید که پنل پشتی این دستگاه موبایل تمایل زیادی به جذب اثر انگشت و لکه‌پذیری داشته و در اثر استفاده‌های عادی و روزمره، ظاهر تمیز خود را از دست می‌دهد. از طرف دیگر، سامسونگ به علت قیمت اقتصادی این گوشی، در قاب پشتی آن از هیچ لایه محافظ جالبی استفاده نکرده است. همین دو مورد کافی است که ما را برای استفاده از یک محافظ بدنه (قاب) درست و اصولی توجیه کند. در صورت استفاده از گارد، دستگاه به حفاظت کاملی رسیده و در اثر استفاده‌های روزمره آسیب نمی‌بیند.

با وجود اینکه کمپانی سامسونگ در تهیه بدنه دستگاه، از پلاستیک استفاده کرده است، اما این کیفیت کاملاً با ظرافت کار شده و لمس و کارکردن با آن، احساس گوشی ارزان‌قیمت را به مخطبانتقال نمی‌دهد. در پنل پشتی این دستگاه، لنزهای دوربین قرار گرفته اند. در این قسمت، سه لنز دوربین با طراحی عمودی در زیر هم قرار گرفته و هیچ جزیره‌ایروی آنها قرار نگرفته است. فلش LED نیز در سمت راست آن‌ها جای گرفته است. به‌رسم تمام دستگاه‌های سامسونگ، لوگوی مخصوص SAMSUNG در قسمت پایینی درب پشتی حک شده است. اگر از طرف دیگر به این دستگاه نگاه کنیم، شاهد یک ناچ قطره‌ای خواهیم بود که دوربین مخصوص سلفی را در خود جای‌داده است. اسپیکر مکالمه نیز به حالت یک شیار نازک طراحی شده و در بالای دوربین سلفی قرار گرفته است. در حالت کلی کمپانی سامسونگ در ساختار و طراحی این گوشی بسیار خوب عمل کرده و ظاهر آن را شبیه به دستگاه‌های پرچم‌دار 2023 طراحی کرده است. همان‌طور که از یک گوشی اقتصادی انتظار داریم، در این دستگاه سامسونگ خبری از گواهی IP نشانگر ضدآب بودن نیست. به همین دلیل توصیه می‌شود در استفاده‌های روزمره به این موضوع توجه کرده و از برخورد جدی موبایل با آب پرهیز کنید. این دستگاه موبایل اقتصادی در چهار رنگ زیبای مشکی، نقره‌ای، بنفش روشن یا یاسی و سبز روشن تولید شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است تا هر کس به‌دلخواه خود دست به انتخاب آن‌ها بزند.

معرفی و خرید گوشی A05S

بررسی فریم‌های دستگاه موبایل Samsung Galaxy A05s

دستگاهGalaxy A05s در فریم سمت راست خود، کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور را جای‌داده است. نکته جالب و مثبت در زمینه ساختار این گوشی این است که با وجود اینکه این گوشی در دسته دستگاه‌های اقتصادی قرار دارد؛ اما به حسگر اثر انگشت مجهز شده است. سنسور اثر انگشت دستگاه گلکسی A05s با دکمه پاور ترکیب شده است؛ به‌ این‌ ترتیب مخاطب می‌تواند با لمس دکمه پاور، قفل آن را آنلاک کند. وجود این سنسور اثر انگشت، امری کاربردی و مثبت بوده و به ارزش خرید دستگاه اضافه کرده است. در فریم سمت چپ این دستگاه، اسلات سیم‌کارت قرار گرفته است. این گوشی از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه جانبی به‌صورت هم‌زمان بهره می‌برد؛ بنابراین مخاطبان می‌توانند از هر دو مورد به‌صورت هم‌زمان استفاده کنند. فریم پایینی این دستگاه توسط درگاه شارژ USB Type_C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکر و میکروفون اصلی مشغول شده است. در نهایت لبه بالایی این دستگاه نیز به‌ تنهایی میکروفون دوم را در خود جای‌ داده است.

معرفی گوشی A05S

نمایشگر دستگاه موبایل سامسونگ گلکسی A05s

صفحه نمایش گوشی Galaxy A05s از یک نمایشگرPLS LCD با سایز 6.7 اینچ تشکیل شده است. این نوع صفحه نمایش‌ها در اصل، نسخه بهبودیافته‌تر نمایشگرهایTFT هستند که در مقایسه با آن‌ها کیفیت و وضوح بیشتری را به ارمغان می‌آورند. صفحه نمایش گوشی گلکسی A05s می‌تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد و وضوحی برابر با حالت فول اچ دی پلاس ارائه دهد. این نمایشگر رزولوشنی برابر با 1080 در 2400 پیکسل (تراکم پیکسلی ~393 پیکسل در اینچ) داشته و وضوح وکیفیت آن در این بازه قیمتی بسیار خوب ارزیابی می‌شود. در مجموع نمایشگر این گوشی نسبت به نسخه قبلی خود هم افزایش سایز داشته و همچنین رزولوشن آن ارتقا یافته است.

ازآنجایی‌که با یک گوشی اقتصادی مواجه هستیم، هیچ لایه محافظی روی صفحه نمایش این دستگاه قرار نگرفته است. به همین دلیل ممکن است این صفحه نمایش در طولانی‌مدت آسیب دیده و با خط و خش‌هایی مواجه شود. البته جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که می‌توان با استفاده از یک لایه محافظ، جلوی این امر را گرفته و سلامت فیزیکی پنل صفحه نمایش را تضمین کرد. انواع گلس‌های محافظ مخصوص دستگاه خود را می‌توانید از طریق سایت فروشگاه موبی ویترین تهیه کنید. در گوشی Galaxy A05s، حدود 82.9 درصد از پنل جلویی در اختیار صفحه نمایش قرار گرفته و مابقی آن صرف حاشیه‌ها شده است. این عدد نشان می‌دهد که حاشیه‌های این موبایل با قطر زیاد طراحی شده‌اند؛ اما به دلیل قیمت اقتصادی این گوشی ، نمی‌توان به چشم یک ایراد به آن نگاه کرد.

صفحه نمایش این دستگاه روشنایی مطلوبی دارد؛ اما این میزان نور، خیلی بالا نبوده و به همین دلیل برای استفاده در فضاهای بسته پاسخگو است. ازاین‌رو استفاده از دستگاه موبایل در محیط‌های باز و به‌ویژه در زیر نور مستقیم خورشید آسان نبوده و ممکن است فرایند تشخیص محتویات داخل آن با کمی سختی همراه شود. گوشی گوشی سامسونگ گلکسی A05s از نرخ تازه سازی 90 هرتزی بهره برده است. به کمک این رفرش ریت 90 هرتزی، رفرش کردن در صفحات مجازی یا حتی رابط کاربری با سرعتی بالا و نرم و روان انجام می‌شوند. این میزان نرخ تازه سازی در یک دستگاه اقتصادی، عالی بوده و یکی از امکانات موبایل عنوان می‌شود. در مجموع سامسونگ در تهیه صفحه نمایش این دستگاه، در این رنج قیمتی عملکرد خیلی خوبی داشته است.

معرفی و خرید گوشی A05S

سخت افزار و پردازنده دستگاه موبایل سامسونگ  Galaxy A05s

قدرت و توان پردازشی کلی هر دستگاه، امری است که از طریق پردازنده و تراشه‌های مرکزی و گرافیکی آن رقم می‌خورد. به همین سبب ما هم برای بررسی توان پردازشی دستگاه، نگاهی به سخت‌افزار آن می‌اندازیم. موبایل Galaxy A05s به پردازندهQualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G با لیتوگرافی 6 نانومتری مجهز شده و قدرت لازم خود را از این روش تأمین می‌کند. تراشه مرکزی این دستگاه8 هسته‌ای (4 هسته 2.4 گیگاهرتز Kryo 265 Gold و 4 هسته 1.9 گیگاهرتز Kryo 265 Silver) بوده و همچنین وظیفه پردازش اطلاعات گرافیکی، برعهده چیپستAdreno 610 قرار داده شده است. این چیپست در پردازش داده‌ها و گرافیک و همچنین در مصرف انرژی، بهینه‌تر از سری قبل خود شده است؛ اما از آنجایی‌که هنوز هم با یک پردازنده میان رده و اقتصادی مواجه هستیم، نباید انتظار اجرای گیم‌های سنگین یا برنامه‌های گرافیکی را داشته باشیم.

در حالت کلی، دستگاه Galaxy A05s به لطف چیپست به‌کاررفته در درون خود، به‌خوبی از پس انجام کارهای ساده و روزمره برمی‌آید. با این‌ حال برای انجام کارهای سنگین‌تر جالب نیست. این دستگاه در قسمت گیمینگ هم قادر است بازی‌ها را با کیفیت پایین‌تر اجرا کند؛ البته دقت داشته باشید که جزئیات و فریم ریت در آن، ثبات جالبی ندارند. در کل همان‌طور که از یک دستگاه اقتصادی انتظار می‌رود، این دستگاه هم برای انجام کارهای ساده و سبک ساخته شده و به‌ خوبی از پس انجام چنین کارهایی برمی‌آید. در قسمت حافظه ذخیره‌سازی هم سامسونگ گوشی گلکسی A05s را در سه نسخه با حجم ذخیره‌سازی و رم 64/4، 128/6، 128/4 گیگابایت ارائه کرده است. این دستگاه از درگاه اختصاصی microSDXC نیز پشتیبانی می‌کند؛ به‌این‌ترتیب می‌توان فضای ذخیره‌سازی داخلی را تا حدودی ارتقا داد. مدلی که اکنون در موبی ویترین به بررسی آن می‌پردازیم، نسخه 64 گیگابایتی در کنار 4 گیگابایت رم است. برای مشاهده قیمت و خرید این دستگاه در سایر حافظه‌های ذخیره‌سازی، سری به سایت فروشگاه موبی ویترین بزنید.

نرم‌افزار و رابط کاربری دستگاه گلکسی A05s

دستگاهGalaxy A05s به شکل پیش‌فرض بر پایه اندروید 13 بوده و با رابط کاربری One UI Core 5.1 عرضه شده است. به طور کلی رابط کاربری One UI Core مخصوص دستگاه‌های ارزان قیمت‌تر سامسونگ است که از همان زبان طراحی مشابه با One UI  بهره برده است. کمپانی کره‌ای به‌دلیل قیمت و رده اقتصادی این دستگاه، از رابط کاربری نسخه Core استفاده کرده است. این رابط کاربری بسیار روان و سبک بوده و به همین دلیل راحت و سریع‌تر اجرا می‌شود. دستگاه موبایلGalaxy A05s در مقایسه با سری قبلی خود از اندروید جدید و به‌روزتری بهره برده است؛ بنابراین تا چند سال آتی، به‌روز خواهد بود. شرکت سامسونگ نیز اعلام کرده است که این دستگاه به مدت 4 سال، آپدیت‌های سیستم‌عاملی را دریافت خواهد کرد. این رابط کاربری امکاناتی داشته و چندین قابلیت جدید را ارائه می‌دهد.

اسپیکر و وضوح صدای دستگاه موبایل Samsung Galaxy A05s

سامسونگ در این سری موبایل‌ها از یک اسپیکر مونو استفاده کرده است. به دلیل رده اقتصادی این گوشی، سامسونگ یک اسپیکر مونو در دل این گوشی جای داده است. این اسپیکر در قسمت پایینی دستگاه موبایل قرار گرفته و بلندی صدای قابل قبولی دارد، بااین‌حال وضوح و کیفیت آن زیاد جالب نیست. اسپیکر این دستگاه برای گوش‌دادن به فایل‌های صوتی و یا بازی‌کردن مناسب است؛ اما اگر قصد دارید با وضوح کیفیت بالاتری به موسیقی گوش دهید، بهتر است که از یک هدفون استفاده کنید. در این دستگاه جک 3.5 میلی‌متری هدفون وجود داشته و به همین دلیل استفاده از هدفون سیمی راحت‌تر صورت می‌گیرد. از سویی دیگر به خاطر بلوتوث 5.1 می‌توان از انواع ایرپادها بلوتوثی هم استفاده کرد. در صورت استفاده از انواع هندزفری‌های سیمی و بلوتوثی، کیفیت صدا مستقل از دستگاه بوده و صرفاً به هدفون مورد استفاده کاربر بستگی دارد.

ویژگی‌های دستگاه سامسونگ Galaxy A05s

دستگاه Galaxy A05s  به تعدادی سنسور مجهز شده است از جمله: سنسور اثر انگشت (تعبیه شده در لبه سمت راست گوشی و ادغام شده با دکمه پاور)، شتاب‌‌سنج و سنسور مجاورت. سنسور اثر انگشت این دستگاه، جای بسیار خوبی را به خود اختصاص داده و امکان دسترسی به آن نیز بسیار راحت است. این حسگر علاوه بر مکان مناسب خود، سرعت و دقت قابل قبولی هم داشته و می‌تواند در کسری از ثانیه قفل دستگاه موبایل شما را باز کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه موبایل، می‌توان به استفاده از دو سیم‌کارت، ساپورت از کارت حافظه جانبی و بلوتوث نسخه 5.1 و WiFi 5 اشاره کرد.

لنزها و دوربین دستگاه موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A05s

این دستگاه در پنل پشتی خود به لنزهای سه‌گانه مجهز شده است؛ همچنین یک دوربین سلفی در نمایشگر این دستگاه وجود دارد. مشخصات و پیکربندی این دوربین‌ها به صورت زیر است:

دوربین واید اصلی 50 مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس اتومات با تشخیص فاز

حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4

دوربین حرفه‌ای در تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4

دوربین واید سلفی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0

وضوح و کیفیت عکس‌های ثبت شده در روز و شب

در حقیقت پکیج دوربین‌ها لنز پشتی این دستگاه موبایل، در مقایسه با دستگاه سری پیش خود، پیشرفتی چشم‌گیری نداشته است و کمانی سامسونگ از همان دوربین‌های سال پیش در این دستگاه موبایل هم استفاده کرده است. بااین‌حال ازآنجایی‌که پردازنده این دستگاه موبایل قدرتمندتر از سری پیش خود شده است، انتظار می‌رود ثبت و پردازش عکس‌ها هم بهبود پیدا کرده و در آخرتصاویر با وضوح و کیفیت بالاتری ثبت شوند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دستگاهGalaxy A05s قادر است در صورت وجود شرایط  محیطی خوب مثل وجود نور خوب و مناسب، تصاویر خوبی ثبت کند. در تصاویر ثبت شده توسط این دوربین، میزان روشنایی و شارپنس مناسب بوده و رنگ‌ها نیز نزدیک طبیعی تر به نظر می‌رسند. دوربین اصلی این دستگاه، ویژگی زوم دیجیتال 10 برابری هم داشته و نسبت به رقبای هم قیمت خود، کارایی بهتری دارد.

دوربین ماکرو دستگاهGalaxy A05s می‌تواند از فاصله نزدیک تصاویر خوبی را از سوژه ثبت کند؛ اما جزئیات تصاوی زیاد جاللب نیست. بااین‌حال این دوربین هم برای ثبت عکس‌های خلاقانه از فاصله 3 سانتی‌متری سوژه، خالی از لطف نیست. دوربین مخصوص تشخیص عمق نیز در ثبت عکس‌ها پرتره به‌خوبی عمل کرده و به دوربین اصلی کمک می‌کند. در تصاویر پرتره، سوژه به‌خوبی از زمینه جدا شده و پس‌زمینه نیز نسبتاً تمیز و دقیق تار می‌شود؛ البته این دوربین گاهی در تشخیص سوژه نویز دارد و با خطا مواجه می‌شود که البته با کمی تلاش و پس از چندتا عکس برداری، می‌توان تصویر دلخواه خود را ثبت کرد.

لنز سلفی نیز کیفیت مناسبی داشته و قادر است رنگ پوست انسان را نزدیک به واقعیت ثبت کند. در مجموع این لنزهای دوربین در این بازه قیمتی، عملکرد خوبی داشته و به‌خوبی می‌توانند رضایت کاربران را جلب کنند. ازآنجایی‌که این گوشی در رده اقتصادی قرار دارد، نمی‌توان انتظار ثبت تصاویر حرفه‌ای از این گوشی داشت. در حالت عکاسی در شب نیز لنز اصلی با افت عملکرد مواجه شده و کیفیت خود را تا حدودی از دست می‌دهد. لنز اصلی این گوشی به حالت نایت مود مجهز نشده است؛ به همین دلیل کیفیت عکس‌ها در شب تعریف چندانی ندارند. جزئیات تصاویر کمتر بوده و نویزهای زیادی در آن‌ها به چشم می‌خورد. لنز ماکرو و تشخیص عمق نیز در نور کم و شب‌هنگام، تا حد زیادی کیفیت خود را از دست می‌دهند. در حالت کلی نمی‌توان روی حالت عکاسی در شب این گوشی، حساب باز کرد.

حالت فیلم‌برداری

لنز اصلی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A05s می‌تواند ویدئوهایی با وضوح 1080 پیکسل و با سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه ضبط کند. این ویدئوها با کیفیت FHD ضبط شده و دامنه دینامیکی آن‌ها مناسب است؛ همچنین نویز اندکی در آن‌ها به چشم می‌خورد. لنز اصلی در نور مناسب می‌تواند فیلم‌های خوبی را ضبط کند. لنز سلفی نیز می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل و با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. این فیلم‌ها نیز می‌توانند نیاز کاربر برای فیلم‌برداری را برطرف کنند اما نباید انتظار فیلم‌برداری حرفه‌ای از آن داشت.

باتری گوشی سامسونگ گلکسی A05s

گوشی Galaxy A05s انرژی موردنیاز خود را از طریق یک باتری غیرقابل‌تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌کند. این گوشی در استفاده‌های معمولی و با یک‌بار شارژ شدن می‌تواند تا 1.5 روز شارژدهی داشته باشد. در صورت استفاده سنگین‌تر، شارژدهی آن کاهش یافته و تقریباً به یک روز می‌رسد.

گوشی گلکسی A05s، از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در بخش سرعت شارژ هم نسبت به نسخه پیشین خود (سرعت شارژ 15 واتی) ارتقا پیدا کرده است. به‌این‌ترتیب برای فول شارژ شدن خود به حدود 1 ساعت و 30 دقیقه الی 2 ساعت زمان نیاز دارد. همان‌طور که در بخش محتویات داخل جعبه هم بیان کردیم، در داخل پکیج این گوشی خبری از آداپتور شارژ نبوده و کاربر ناچار است که آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. انواع آداپتور شارژ اورجینال سامسونگ را می‌توانید از طریق سایت فروشگاه موبی ویترین  یا فروشگاه حضوری این مجموعه تهیه کنید.

24 سامسونگ نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران بوده و دارای خدمات تعمیر موبایل سامسونگ، تعمیر تبلت سامسونگ، تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ، تعمیر لپ تاپ سامسونگ و تعمیر مانیتور سامسونگ می باشد. برای مشاوره با شماره ۴۵۱۰۲ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

مشخصات

مشخصات کلی

ابعاد

168 x 77.8 x 8.8 میلی‌متر

وزن

194 گرم

توضیحات سیم کارت

سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)

ساختار بدنه

قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک

ویژگی‌های خاص

مجهز به حس‌گر اثرانگشت

مناسب عکاسی

تعداد سیم کارت

دو عدد

ویژگی‌های کلیدی

پردازنده نسبتا قوی/ دوربین اصلی مناسب / گوشی سال 2024

زمان معرفی

2023, September 25

مدل

Galaxy A05S

دسته ‌بندی

‌میان‌رده

پردازنده

تراشه

Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G

پردازنده‌ مرکزی

Octa-core (4×2.4 GHz Kryo 265 Gold & 4×1.9 GHz Kryo 265 Silver)

توضیحات سیم کارت

۱x Cortex-X۲ + ۳x Cortex-A۷۱۰ + ۴x Cortex-A۵۱۰

فرکانس پردازنده‌ مرکزی

2.4گیگاهرتز

پردازنده‌ گرافیکی

Adreno 610

حافظه

حافظه داخلی

64 گیگابایت

مقدار RAM

4 گیگابایت

پشتیبانی از کارت حافظه

microSD

صفحه نمایش

فناوری صفحه‌ نمایش

IPS LCD

بازه‌ اندازه صفحه نمایش

6.7 inches

اندازه

6.7 inches

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *