نمایندگی سامسونگ

سامسونگ ایران

ال سی دی گوشی S23 سامسونگ

ال سی دی گوشی S23 سامسونگ

تعویض ال سی دی گوشی S23 سامسونگ در مجموعه نمایندگی سامسونگ در غرب تهران در زمانی کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد. همچنین شما جهت استعلام قیمت ال سی دی گوشی S23 سامسونگ میتوانید با نمایندگی رسمی سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

ال سی دی S23 سامسونگ

بشترین خرابی که در گوشی S23 سامسونگ به وفور مشاهده شده، تعویض ال سی دی گوشی گلکسی S23 اولترا می‌باشد. ولی هر گونه ضربه یا اسیب دلیل بر نیاز به تعویض ال سی دی گوشی S23 نخواهد بود. ما تنها زمانی سراغ تعویض این قطعه میرویم، که نشانه های خرابی در عملکرد تاچ مانند تاچ خودکار، گیج زدن، تاچ در نقطه اشتباه و یا هرگونه مشکل در تصویر نمایشگر مواجه شویم.

ولی قبل از انکه در مورد تعویض ال سی دی گوشی S23 صحبت کنیم بهتر کمی بیشتر در مورد مشخصات این نمایشگر اطلاعات کسب کنیم.

ال سی دی S23 سامسونگ

رزولوشن استفاده شده در تاچ ال سی دی گلکسی S23 شاید بهترین عدد نباشد اما بهترین وضوح ها در تصویر و جزییات را در اختیارمان قرار داده است. فناوری تولید صفحه نمایش گلکسی s23 هم Dynamic AMOLED 2X ,120Hz ,HDR10+ با بالاترین کنتراست و شفافیت می‌باشد. البته طبیعی بودن رنگ‌ها و تصاویر در این گوشی قطعا یکی از بهترین‌ها می‌باشد.

مقدار روشنایی این نمایشگر در بیشترین حالت ممکن در حالت اتومات ۱۷۵۰ نیت و در حالت دستی به ۱۲۰۰ نیت میرسد. به معنای این است که حتی در نور متمرکز، تصویر تاریک نخواهد شد و میتوانید متون و تصویرها را با شفافیت نظاره کنید.

برای محافظت از این نمایشگر یک لایه Corning Gorilla Glass Victus ۲ طراحی شده. طبق گفته‌ی شرکت سامسونگ، کورنینگ این قطعه میتواند ۸۰ % مواقع در سقوط از ارتفاع ۲ متر هم به گونه ای محافظت کند که خودش یک ترک هم برنخواهد داشت. ولی در نهایت ال سی دی s23 را میتوان یکی از بهترین ها در نظر گرفت.

قیمت ال سی دی s23 سامسونگ

قیمت ال سی دی S23 به عوامل زیادی بستگی دارد. اما نکته ی حائز اهمیت این است که این قطعه در درجه کیفیت های متفاوتی در بازار وجود دارد. علاوه بر تفاوت در کیفیت تصویر و تاچ، در میزان جریان برقی که باتری دریافت میکند و در کیفیت شاسی و وجود کپسول صدا هم متفاوت می‌باشند.

 

سوالات رایج قبل از تعویض ال سی دی S23

 

ایا پس از تعویض تاچ ال سی دی S23 ، گوشی S23 ضدآب نخواهد بود؟

قبل از هرچیز بهتر که بدانید گوشی S23 دارای استاندارد IP68 می‌باشد که به این معناست که این گوشی هوشمند در برابر گرد و غبار و مایعات مقاومتی نسبی دارد اما ضد آب نمی‌باشد. اما بعد از ضربه، این استاندارد از بین خواهد رفت. گوشی شما در برابر هر ضربه یا برخورد مایعات اسیب پذیرتر خواهد بود. حتی قبل از آنکه ال سی دی آن را تعویض کنید. پس باید نسبت به سابق در نگهداری از آن در برابر این موارد هشیارتر عمل کنید.

کیفیت ال سی دی تعویض شده

همان گونه  که قبل‌تر اشاره کردیم قطعه ی تاچ ال سی دی در رده کیفیت‌های متفاوتی در بازار وجود دارد. اما اگر قطعه جایگزین، تاچ ال سی دی S23 سرویس پک سامسونگ باشد، یعنی این قطعه همان ال سی دی روز اول گوشی شما می‌باشد.

کارخانه ای را متصور شوید که در خط تولید آن تعداد زیادی تاچ ال سی دی در حال تولید می‌باشد. بخشی از این تولیدات همان لحظه روی گوشی ها نصب خواهد شد. ولی نیمی دیگر از آنها روی شاسی ها پرس خواهد شد. این ال سی دی به عنوان قطعه جتانبی وارد بازار می‌شود.

پس صراحتا باید در جواب به این سوال که ایا پس از تعویض ال سی دی S23، نمایشگر جدید همانند ال سی دی سابق کار میکند یا خیر؟ بگوییم که شما هیچ تفاوتی را احساس نخواهید کرد نه در طراحی ظاهری و نه در عملکرد تاچ و نه در کیفیت تصویر.

ایا گلس محافظ های نانو میتواند ما را از تعویض ال سی دی S23 تا ابد بی نیاز سازد؟

در پاسخ با بگوییم که خیر! گلس های نانو به شدت خاصیت خورندگی را دارا هستند و صرفا کالایی تجاری می‌باشند. به محض نصب این گلس روند آسیب به تاچ ال سی دی شروع خواهد شد.

در واقع ما این محافظ ها را برای ضد ضربه کردن صفحه نمایش S23 نصب کرده بودیم اما در واقع ندانسته به لایه اصلی آسیب رسانده‌ایم.

درباره ما

در صورتیکه نیاز به تعویض تاچ ال سی دی S23 دارید تنها با مراجعه به نمایندگی سامسونگ در تهران نسبت به تعمیر ال سی دی اقدام نمایید. اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید، با ارسال بسته توسط پست میتوانید کمتر از ۲ روز گوشی سالم را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا