نمایندگی سامسونگ

سامسونگ ایران

ساعت هوشمند سامسونگ

 

اگر شما نیز قصد دارید یک ساعت هوشمند بخرید مطمئنا ابتدا درباره قابلیت های ساعت هوشمند سامسونگ، کنجکاو میشوید و تحقیق میکنید. امروزه اسمارت واچ ها همانند گوشی سامسونگ به یکی از محورهای اصلی زندگی کاربران تبدیل شده است.

ساعت هوشمند سامسونگ
بهترین ویژگی های ساعت های هوشمند سامسونگ

اسمارت واچ سامسونگ علاوه بر آنکه به عنوان یک مکمل برای گوشی سامسونگ محسوب می شود می تواند در بسیاری از موقعیت های حساس زندگی شما را نجات دهد. سامسونگ تا به امروز 5 نسل از ساعت های خود را روانه بازار کرده است. گلکسی واچ 4 آخرین ساعت هوشمند وارد شده به بازار است، که دارای ویژگی های متفاوتی میباشد. به دلیل ورور گلکسی واچ 4 به بازار گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 با قیمت پایین تری در بازار عرضه میشود.

جدول مقایسه ای ساعت های هوشمند سامسونگ

مدل

صفحه نمایش عمر باتری ویژگی ها

گلکسی واچ 4

40، 42، 44 و 46 میلی متری

40 ساعت

سنسور ارزیابی ضربان قلب

GPS

تجزیه و تحلیل وزن و ساختار بدن

سیستم ارتقا یافته نرم افزار Wear OS

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3

41 و44 میلی  متری

2 روز

سنسور ارزیابی وضعیت ضربان قلب

GPS

حاشیه چرخان صفحه نمایش

ارزیابی الکتروکاردیوگرام

گلکسی واچ 2

40 و 44 میلی متری

60 ساعت

طراحی متفاوت

GPS

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 42 و 46 میلی متری 4 روز

بهترین ساعت از نظر باتری

طراحی زیبا

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام مدل است؟

در حال حاضر ساعت هوشمند 4 به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ تلقی می شود که دارای طراحی مدرن به همراه قابلیت های جدید میباشد.

قابلیت ارزیابی الکتروکاردیوگرام و فشار خون به عنوان دو عملکرد پرطرفدار گلکسی واچ 4 سامسونگ تلقی می شوند.

گلکسی واچ 3 نیز جزو بهترین ساعت سامسونگ میباشد و در این مدل نیازی به همراه داشتن گوشی موبایل نمیباشد.

گلکسی واچ اکتیو 2 هنوز در دسته ارزان ترین ساعت های هوشمند سامسونگ قرار دارد که به دلیل طراحی اسپورت همچنان طرفداران زیادی دارد.

با همه این تفاسیر گلکسی واچ 4 بهترین ساعت هوشمند سامسونگ میباشد که در دو طرح متفاوت وارد بازار شده است.

گلکسی واچ اکتیو ارزان ترین ساعت هوشمند سامسونگ در اختیار مشتریان قرار دارد. این ساعت از یک پردازنده پرسرعت برخوردار است. واچ اکتیو دارای طراحی هوشمندانه است و دارای وزن سبکی نیز میباشد. این مدل از سنسورهای حرکتی استفاده میکند و قابلیت ردیابی هفت نوع فعالیت را دارد. قابلیت ضد آبی تا عمق 50 متر را دارد.

نحوه کار کردن با ساعت هوشمند سامسونگ

نحوه روشن شدن ساعت

طريقه روشن كردن ساعت هوشمند سامسونگ به این شکل است که باید دست خود را به روی دکمه پاور برای چند ثانیه نگه دارید تا زمانی که لوگوی سامسونگ روی نمایشگر ساعت نمایان شود. اگر بعد از نگه‌داشتن دکمه پاور ساعت روشن نشد احتمالاً باتری آن کاملاً خالی است و باید آن را به شارژ متصل کنید.

 

چگونه گلکسی واچ یا همان ساعت هوشمند را خاموش کنیم؟

برای خاموش کردن ساعت باید از بالا به سمت پایین سوایپ کنید با این کار کنترل سنتر برای شما باز می شود. سپس به روی آیکون Power کلیک کرده و سپس گزینه Turn off را انتخاب کنید.

چگونه ساعت هوشمند سامسونگ خودرا راه اندازی کنیم؟

بعد از روشن کردن ساعت هوشمند سامسونگ، اول ساعت را تنظیم کنید، بعد از آن انتخاب زبان و انتخاب کشور در گلکسی واچ.

برای تنظیم ساعت باید برنامه Wearable Galaxy  را روی گوش خود نصب کنید. بعد از نصب وارد برنامه شوید و وارد گزینه Start شوید تا گوشی دنبال ساعت هوشمند بگردد.

بعد از آن کد شش رقمی وارد شده روی گوشی را با کد داخل برنامه تطابق دادید میتوانید به اکانت سامسونگ خود وارد شوید. باید به مراحل مختلف اجازه دسترسی بدهید تا کار شما به اتمام برسد.

چگونه گلکسی واچ را در صورت هنگ کردن ریست کنیم؟

ممکن است ساعت شما هنگ کرده باشد و شما نتوانید به حالت معمول آن را ریست کنید. اگر با همچین مشکلی رو به رو شدید کافیست برای ۷ ثانیه دو دکمه پاور و بک را همزمان نگه دارید تا ساعت ریست شده و بار دیگر روشن شود.

ساعت هوشمند سامسونگ

نمایندگی تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ

در این نمایندگی تعمیرات انواع محصولات سامسونگ مانند: لپتاپ، موبایل، پرینتر سامسونگ و ساعت هوشمند سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ انجام میشود. اگر به تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ نیاز داشتید حتما با مجموعه نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا