نمایندگی سامسونگ

سامسونگ ایران

نمایندگی تعمیر ‌لپ‌تاپ سامسونگ

 نمایندگی تعمیر ‌لپ‌تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ‌تاپ سامسونگ از این جهت مهم می باشد که به دلیل مفید بودنشان ممکن است در طول زمان با مشکلات فنی مواجه شوند. در این مواقع، نمایندگی تعمیر ‌لپ‌تاپ سامسونگ می‌تواند به شما کمک کند تا دوباره از لپ‌تاپ استفاده کنید.

تعمیر لپ‌تاپ سامسونگ

تعمیر لپ‌تاپ ‌های سامسونگ با توجه به فروش بالای محصول در بازار داخلی نیاز بسیاری از کاربران است. همین امر باعث شده تا مجموعه‌های غیرمجاز بسیاری مدعی ارائه خدمات مربوط به تعمیر ‌لپ‌تاپ های سامسونگ گردند. این مراکز تعمیرات ناشیانه و غیرتخصصی را بر روی لپ تاپ‌ ‌ها اِعمال می‌کنند. عدم مراجعه به این مراکز و تلاش برای دریافت خدمات تعمیر از یک نمایندگی تعمیر ‌لپ‌تاپ سامسونگ سبب می‌شود تا لپ‌تاپ شما کیفیت اولیه خودش را بازیابد و احتمال بازگشت نقص ایجاد شده بعد از تعمیر به پایین‌ترین میزان ممکن برسد.

اگر از کاربران لپ‌تاپ سامسونگ هستید، و دستگاه شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد و اختلال در حین کار شده، می‌توانید با حضور در نمایندگی رسمی سامسونگ نسبت به رفع مشکلات لپ تاپ اقدام نمایید. کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات  سامسونگ ضمن تعهد به رعایت تمام اصول مشتری‌مداری، ملزم به رعایت تمام استانداردهای بین‌ المللی در زمینه تعمیر تمام لوازم سامسونگ می‌باشند.

مجموعه تعمیرات سامسونگ کادری متخصص و حرفه‌ای از برترین تکنسین‌ها در این زمینه را به کار گرفته تا شما کاربران گرامی بتوانید فقط با یکبار مراجعه به نمایندگی تعمیر ‌لپ‌تاپ سامسونگ، هرگونه عیب و نقص در لپ تاپ خود را رفع بکنید.

نمایندگی تعمیر سامسونگ

نمایندگی تعمیر ‌لپ‌تاپ سامسونگ، محیطی تخصصی است که مهندسین ارشد آی تی در آن حضور دارند و تعمیرات انواع دستگاه‌های این برند را انجام می دهند. تعمیرات در این مرکز با استفاده از تجهیزات و برنامه بسیار پیشرفته انجام می‌شود. تعمیرکاران فعال در نمایندگی تخصصی تعمیرات سامسونگ، شناخت کامل نسبت به قطعات بخش‌های مختلف و شیوه عملکرد آنها داشته، و می توانند مشکلات دستگاه را به راحتی برطرف نمایند. قاب، لولا، باتری، ال سی دی، سی پی یو، مادربرد، هارد، رم، کارت گرافیک، کیبورد، اسپیکر، تاچ پد و … بخش هایی هستند که در تعمیرات سخت افزاری سامسونگ بررسی و تعمیر می گردند.

بر طرف کردن مشکلاتی مانند پاک شدن اطلاعات، کرش کردن سیستم، بالا نیامدن ویندوز، ویروسی شدن لپ تاپ، خاموش یا ریست شدن پی در پی و مواردی مانند این نیز در حوزه تعمیرات نرم افزاری قرار دارند. لازم به ذکر است کلیه مراحل ذکر شده در نمایندگی تعمیرات سامسونگ و توسط باتجربه‌ترین مهندسین ای تی انجام می‌گیرد؛ بنابراین لپ تاپ  مثل روز اول و بدون ایراد به شما تحویل داده می شود.

تعمیر سامسونگ در محل

اگر از کاربران سامسونگ هستید، بسیار خوش شانسید. زیرا درصورت بروز مشکل در لپ تاپتان، مجبور نیستید زمان و هزینه زیادی برای بردن لپ‌تاپ سامسونگ به نمایندگی تعمیرات صرف کنید؛ نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ از خدمات ویژه‌ای برای تعمیرات برخوردارند که مهم‌ترین آن‌ سرویس در محل است.

به همین دلیل می‌توانید خیلی راحت روی مبل لم دهید و با نمایندگی رسمی سامسونگ تماس بگیرید. نیروها و تعمیرکاران متخصص این نمایندگی بعد از تماس شما به محل مورد نظر اعزام می‌شوند و خدمات عیب‌یابی و تعمیر لپ تاپ سامسونگ را به شما ارائه می‌دهند. به همین راحتی می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. هم از خدمات  توسط تعمیرکاران خبره بهره مند شوید و هم اینکه در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ

کلیه تعمیرات و سرویس‌های نرم افزاری مربوط به انواع لپ تاپ‌های سامسونگ نیز با حضور در نمایندگی سامسونگ در تهران قابل دریافت است. نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل بر روی لپ تاپ‌های سامسونگ، نصب و ارائه تمامی درایورها، نصب انواع آنتی ویروس، ریکاوری اطلاعات از دست رفته، نصب انواع نرم افزارهای جانبی، بکاپ گیری از اطلاعات لپ تاپ و ذخیره آن و… برخی از تخصصی‌ترین خدمات نرم افزاری مربوط به انواع لپ تاپ سامسونگ است. متقاضیان می‌توانند با حضور در نمایندگی تخصصی تعمیرات سامسونگ از آنها بهره‌مند شوید.

کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده در این مرکز توسط با تجربه‌ترین کارشناسان مجرب و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر انجام می‌گیرد.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ

اگر از کاربران لپ تاپ سامسونگ هستید و در این مدت اخیر متوجه وجود مشکلات سخت افزاری در دستگاه مورد استفاده خود شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات در تهران، سرویس‌های تخصصی مرتبط با لپ تاپ خویش را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در بخش تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ‌های سامسونگ، با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا عیب‌یابی مشکل پیش آمده در لپ تاپ شما را شناسایی و در ادامه، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش‌های تعمیر، مشکلات پیش آمده در لپ‌تاپ مرتفع می‌سازند.

اگر مشکلات پیش آمده در قطعات لپ تاپ، حاد باشد و نیاز به تعویض قعات باشد، پس از کسب اجازه از صاحب لپ تاپ انجام خواهد شد. بعضی خدمات سخت افزاری در این مرکز عبارت است از: تعمیر شارژر ‌لپ تاپ، تعویض باطری ‌لپ تاپ، تعمیر صفحه کلید، تعمیر LED و LCD، تعمیر مادر برد و …. .

چرا لپ تاپ سامسونگ هنگ می کند؟

در صورت هنگ کردن مداوم لپ تاپ باید مساله را جدی گرفت و به فکر تعمیر لپ تاپ در نمایندگی معتبر باشید. هنگ کردن لپ تاپ سامسونگ، همان فریز شدن است. این کار باعث می‌شود که کاربر نتواند از لپ تاپ استفاده کند. مثلا امکان دارد در زمان بوت شدن ویندوز، لپ تاپ هنگ کرده و تصویر ثابت بماند. یا اینکه مثلا در زمان پخش فیلم تصویر ثابت بماند و صدا به طور عادی پخش شود. هنگ کردن لپ تاپ یا از خرابی قطعات دستگاه است و یا ریشه در مشکلات نرم افزاری دارد. مثلا شاید یک برنامه معیوب یا ویروس در لپ تاپ سامسونگ باشد و مانع از عملکرد عادی لپ تاپ گردد. تیم تعمیرات سامسونگ برای رفع این مشکل، اول بخش مختلف لپ تاپ را بررسی می کنند. با توجه به منشأ مشکل، با تعمیر و تعویض قطعات و یا اصلاحات نرم افزاری، مشکل را حل می کنند.

دلایل داغ کردن لپ تاپ سامسونگ

یکی از مشکلات رایج در لپ تاپ ها که کاربران از بروز آن شکایت دارند، داغ کردن دستگاه است. همه لپ تاپ‌های سامسونگ مجهز به فن هستند تا با گردش هوا بین قطعات، حرارت لپ تاپ را حین کار کاهش دهد. اگر این فن درست کار نکند، لپ تاپ داغ کرده و گرمای آن کم نمی‌شود. آلودگی و بسته شدن منافذ هوا هم موجب بالا رفتن دمای لپ تاپ می شود.

با تعمیر و تعویض فن و تمیز کردن منافذ، می‌شود مشکل را برطرف کرد و حرارت لپ تاپ را به حد تعادل رساند. تکنسین‎‌های تعمیر لپ تاپ سامسونگ توصیه می‌کنند که کاربران از فن مجزا استفاده کنند و تا جای ممکن، لپ تاپ را روی فرش و سطوح پرزدار نگذارند. یکی از خدمات ما در زمینه ی تعمیر لپ تاپ سامسونگ رفع مشکل داغ کردن لپ تاپ است.

چرا لپ تاپ سامسونگ صدا ندارد؟

به طور کلی، عوامل زیادی منجر به صدا نداشتن ‌لپ تاپ سامسونگ می شوند. اگر صدا زمان استفاده از هدفون یا اسپیکر قطع می‌شود، شاید مشکل از دستگاه جانبی باشد. تنظیمات نادرست لپ تاپ هم می تواند باعث بروز این مشکل شود. خرابی پورت صوتی لپ تاپ، خرابی مادربرد، قدیمی بودن کارت صدا و مشکلات بلوتوث، اصلی ترین دلایل نداشتن صدا لپ تاپ سامسونگ به شمار می آیند.

برای تعمیر در صورت بروز این مشکل، اول باید نقص‌های نرم افزاری و ایرادهای بخش تنظیمات برطرف شوند. اگر همچنان لپ تاپ صدا نداشت، تعمیر قطعاتی مانند مادربرد و کارت صدا و نیز تعمیر تجهیزات جانبی اقداماتی هستند که باید برای رفع این مشکل انجام شوند.

دلایل خاموش شدن ناگهانی ‌لپ تاپ سامسونگ

نقص در فن، مشکلات باتری، خرابی رم، CPU، پاور و کارت گرافیک، خراب بودن درایورها، ورود ولتاژ اشتباه و ویروسی شدن لپ تاپ، دلایل اصلی خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ سامسونگ هستند.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ در این حالت، با انجام کارهایی مانند تعمیر و تعویض فن، تعمیر مادربرد، تعمیر کارت گرافیک، تعمیر و تعویض رم، نصب مجدد درایور، تعویض باتری و ویروس کشی انجام می شود. هریک از این اقدامات باید توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه انجام شود.

ارتقا هارد و رم

ارتقا سخت افزاری راهکار مناسبی برای به روزرسانی وضعیت ‌های قدیمی است. تعویض هارد و رم لپ تاپ سامسونگ می تواند تفاوتی ایجاد کند که از خرید لپ تاپ جدید منصرف شوید.

لازم به ذکر است استفاده از رم با ظرفیت جدید و تعویض هارد HDD با SSD موضوع بسیار حساسی است. در این پروسه تعویض و جایگزینی حتما باید از نمونه اورجینال، با کیفیت و سازگار با ‌مدل لپ تاپ استفاده کرد. در غیر این صورت احتمال ایجاد اختلالات نرم افزاری فراوان در ‌لپ تاپ وجود خواهد داشت. با حضور در نمایندگی تعمیرات سامسونگ می توانید مطمئن باشید که پروسه ی ارتقا با قطعات اورجینال صورت می پذیرد.

تعمیر و یا تعویض قطعات در این نمایندگی در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می شود.

ارتقا گرافیک لپ تاپ سامسونگ

ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ امروزی غیر ممکن است. زیرا کارت گرافیک عموما به صورت چیپست درون لپ تاپ قرار می گیرد. چیپست قطعه ای بسیار ظریف و آسیب پذیر است.

دندانه اتصالی چیپست کارت گرافیک لپ تاپ هم ظرافت بالایی دارد. کار جایگزینی و نصب چیپست دیگر را به یک پروسه بسیار دشوار تبدیل می کند.

آنقدر این کار دشوار است که بهتر ریسک انجام آن را فراموش کنید. در این شرایط به جای تعویض داخلی کارت گرافیک از کارت گرافیک اکسترنال استفاده کنید. کارشناسان نمایندگی سامسونگ در این زمینه می‌توانند شما را یاری دهند.

رفع مشکل سی پی یو لپ تاپ سامسونگ

CPU ریشه اصلی لپ تاپ های سامسونگ است. این قطعه از لپ تاپ معمولا در قسمتی از لپ تاپ قرار دارد که دسترسی به آن دشوار است. زیرا به هیچ عنوان امکان ارتقا CPU وجود ندارد.

سی پی یو ساختار حساس و آسیب پذیری دارد که ممکن است در اثر یک خطای کوچک هنگام تعمیر، کارایی خود را از دست بدهد.

عدم امکان ارتقا سی پی یو به معنای ممکن نبودن رفع نقص آن نیست. اگر مشکل در سی پی یو باشد، نمایندگی تعمیرات سامسونگ مطابق با استانداردهای کمپانی سامسونگ سی پی یو را تعمیر خواهد کرد.

هزینه تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

هزینه تعمیرات لپ تاپ سامسونگ با توجه به نوع خرابی و اقداماتی که برای تعمیر انجام می شود، متفاوت است. معمولا وقتی مشکل دستگاه نرم افزاری باشد، لازم نیست مبلغ زیادی برای تعمیر پرداخت کنید. ولی اگر نیاز به بازیابی اطلاعات یا استفاده از برنامه خاصی باشد، هزینه نهایی کمی افزایش پیدا می‌کند. اگر قطعات ‌لپ تاپ آسیب دید، نیاز به عیب یابی اصولی دستگاه و تشخیص میزان خرابی است. تعمیر قطعات، نسبت به تعویض آن هزینه کمتری دارد. در صورت نیاز به تعویض قطعات، هزینه نهایی تعمیر لپ تاپ سامسونگ بستگی به قیمت قطعات جدید دارد.

خدمات واحد تعمیرات ‌نمایندگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات نمایندگی سامسونگ در جایگاه یک مرجع فوق تخصصی، این افتخار را دارد که در طول سالهای اخیر از سوی مشتریان گرامی به عنوان برترین نمایندگی در زمینه تعمیرات لپ تاپ برگزیده شده است. خدمات انجام شده در نمایندگی:

  • همکاری با تکنسین‌های ارشد کشور در زمینه تعمیرات لپ تاپ
  • پشتکار و تلاش مستمر پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان
  • مشتری مداری
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • بهره‌مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی
  • تلاش در جهت ارائه خدمات تخصصی
  • تمرکز بر تعمیر و ترمیم قطعات و تلاش برای عدم تعویض قطعات، جهت حفظ قطعات اصلی و اورجینال لپ تاپ

واحدهای مجزای در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با تعمیر لپ تاپ سامسونگ هستند. در صورتی که لپ تاپ شما نیز نقص و اختلال در عملکرد داشته باشد، با مراجعه به نمایندگی سامسونگ در تهران آن را تعمیر و بازیابی کنید. برای آشنایی با واحد تعمیرات موجود در نمایندگی سامسونگ در تهران به بخش زیر مراجعه کنید.

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در نمایندگی

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در این مجموعه به دلیل حضور تکنسین‌های با تجربه و بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌گیرد که می‌توان مدعی رفع اکثریت مشکلات پیش آمده در لپ تاپ سامسونگ به دست تعمیرکاران این نمایندگی بود. سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لپ تاپ سامسونگ تکیه بر دانش تکسین ها و به ‌کارگیری تکنولوژی روز دنیا، باعث شده تا این نمایندگی به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح خدمات در زمینه تعمیرات گردد.

پیدا کردن نقص و آنالیز جز به جز قطعات محصولات سامسونگ، تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ‌تاپ، انجام سرویس‌ کلی و تعمیر لپ تاپ سامسونگ، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در نمایندگی تعمیر ‌لپ‌تاپ سامسونگ در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

شما کاربران عزیز می توانید برای مطالعه مقالات تخصصی تعمیرات به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ و سوالات متدول

تعمیر لپ تاپ سامسونگ گرچه ادعای بسیاری از مراکز تعمیر می‌باشد. اما شما کاربران گرامی باید آگاهانه عمل کنید و از تحویل لپ تاپ خود به مجموعه ای که تعهدی نسبت به تعمیرات ندارند خود داری نمایید. مراکز غیر مجازی که انجام تعمیر لپ تاپ سامسونگ را انجام میدهند، عموما تعهدی نسبت به فعالیت‌ کادر فنی و اشتباهات ندارند و در صورت خرابی لپ تاپ و عدم حصول نتیجه، پاسخگوی شما نخواهند بود.

همچنین، به دلیل استفاده نکرن از ابزارآلات و تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیر لپ تاپ سامسونگ در مراکز غیر معتبر، احتمال آسیب رسیدن به دیگر بخش‌های دستگاه بسیار زیاد است. در صورتی که شما هم یکی از کاربران لپ تاپ سامسونگ هستید و دستگاه شما به هر دلیلی دچار نقص در عملکرد شد، به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت انجام تعمیرات، لپ تاپ خود را به یکی از نمایندگی‌های با سابقۀ در حوزه تعمیر لپ تاپ سامسونگ تحویل دهید.

شما کاربران عزیز می توانید سوالاتتان را درباره اشکالات ایجاد شده در لپ تاپ با تکنسین‌های ما در میان بگذارید و تخصصی ترین پاسخ را دریافت کنید. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ‌لپ‌تاپ سامسونگ به دلیل بررسی تعداد زیادی از ‌لپ تاپ‌های سامسونگ به ساختار آنها مسلط هستند.

تعمیرات Samsung

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ یک نمایندگی جامع است که در حوزه عیب یابی، تعمیر انواع لپ تاپ های سامسونگ فعالیت دارد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کارگاه‌های تعمیراتی مجزا راه اندازی شده است. هر واحد به نسبت وظیفه و مسئولیتی که بر عهده دارد، تعمیر بخشی از لپ تاپ را انجام می دهد.

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و به روز دنیا پس از تشخیص ماهرانه، مسیر تعمیر انتخاب می‌شود. تمامی خدمات انجام شده همراه با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی رسمی سامسونگ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا