نمایندگی سامسونگ

سامسونگ ایران

نمایندگی گوشی سامسونگ

 

نمایندگی گوشی سامسونگ

گوشی سامسونگ

ما در اینجا به عنوان نمایندگی گوشی سامسونگ، همیشه در تلاش بودیم تا بتوانیم علاوه بر ارائه بهترین خدمات به شما کاربران عزیز، اطلاعاتی نیز در رابطه با نحوه ی کار کردن با گوشی سامسونگ خود به شما بدهیم. در صورت خرابی گوشی سامسونگ میتوانید با ما تماس بگیرید و گوشی خود را به تکنسین های مجرب نمایندگی گوشی سامسونگ بسپارید.
ما در این مقاله قصد داریم به تنظیمات گوشی سامسونگ بپردازیم. لازم به ذکر است که ما در این مقاله بر مبنای اندروید 13 صحبت میکنیم. اگر شما از نسخه ی قدیمی تر استفاده میکنید ممکن است تنظیمات گوشی سامسونگ شما کمی متفاوت باشد.

ویژگی برخی از تنظیمات گوشی سامسونگ

 

تنظیمات بخش Connected devices یا دستگاه‌های متصل

این بخش به تازگی به شکل منسجم به One UI اضافه شده است و کاربرد آن مدیریت اتصال‌های گوشی است. در ابتدای این بخش گزینه، Quick Share نام دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا فایل‌ها را بین دو گوشی سامسونگ جابجا کنید. گزینه Auto switch buds برای زمانی است که از چند محصول سامسونگ استفاده می‌کنید و دوست دارید که تمام فایل ها به صورت هوشمند بین آنها جابجا شوند.برای اتصال گوشی سامسونگ به لپ تاپ میتوان از گزینه ی Link To Windows استفاده کرد. اگر برند لپ تاپ هم سامسونگ است از گزینه ی Multi Control استفاده کنید. تنظیمات دیگری که وجود دارد Smart View است که به کمک آن میتوان گوشی را به تلوزیون وصل کرد.

تنظیمات بخش Sound and vibration

در این بخش کل تنظیمات مربوط به صدای گوشی قرار دارد و برای دسترسی به این بخش باید وارد Settings شوید و روی گزینه Sound and vibration کلیک کنید. در بالای صفحه ای که باز میشود می‌توانید سه حالت صدادار، بی‌صدا یا ویبره را انتخاب کنید. با روشن کردن گزینه Vibrate while ringing می‌توانید حالت ویبره رفتن گوشی هنگام زنگ خوردن گوشی را روشن کنید.

تنظیمات بخش Notifications

از طریق این بخش می‌توانید دریافت اعلا‌ن‌ها را در گوشی شخصی سازی کنید. اولین گزینه در بخش Notification، گزینه ی App notifications دیده می‌شود. به این طریق می‌توانید مشخص کنید کدام برنامه‌ها اجازه ارسال اعلان را داشته باشند.

تنظیمات بخش Wallpaper and style

از طریق تنظیمات گوشی سامسونگ وارد گزینه Wallpaper and style شوید. با زدن گزینه ی Change wallpaper پس‌ زمینه گوشی را تغییر دهید.

در انتهای این بخش گزینه‌ای به نام Dim wallpaper when Dark mode is on وجود دارد که پیشنهاد ما به شما این است که حتما این گزینه را روشن کنید. این گزینه باعث روشن شدن دارک مود تصویر پس‌ زمینه میشود تا چشم‌های شما در نور کم آسیب نبیند.

تنظیمات Always on display

در این قسمت گزینه ی Always On Display وجود دارد که فقط گوشی سامسونگ با نمایشگر امولد و اولد این قابلیت را پشتیبانن میکنند. این گزینه اطلاعات مفیدی از مانند باتری، نوتیفیکیشن‌های دریافتی و… را زمانی که گوشی سامسونگ شما خاموش است نمایش می‌دهد.این گزینه شامل سه بخش میباشد که میتوانید گزینه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

تنظیمات بخش Advanced features

اولین گزینه در این بخش Labs است. گزینه Multi windows for all apps به شما اجازه می‌دهد تا همه برنامه‌ها را در حالت پاپ آپ بتوانید باز کنید، حتی برنامه‌هایی مانند اینستاگرام که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

گزینه Game launcher

اگر گیمر هستید حتما این گزینه را روشن قرار بگذارید. روشن کردن آن باعث می‌شود تا بازی‌های همگی در یک فضای مشترک قرار بگیرند.

تنظیمات Storage

با کلیک کردن به روی این گزینه مشاهده میکنید که هر بخش از گوشی چقدر از حافظه را در اختیار گرفته. در همین قسمت گزینه Unused apps وجود دارد و شما می‌توانید برنامه‌هایی که استفاده نمیکنید را مشاهده و در صورت لزوم آن‌ها را حذف کنید. در همین بخش فایل‌هایی تکراریست و همچنین فایل‌های بزرگ، که فضای زیادی را در اشغال کرده‌اند نشان میدهد.

تنظیمات Memory

در این بخش می‌توانید میزان رم خالی را مشاهده کنید. با زدن گزینه‌ی RAM Plus می‌توانید رم گوشی سامسونگ را افزایش دهید.

 

نمایندگی گوشی سامسونگ

متخصصین مجرب ما در مجموعه تعمیرات گوشی سامسونگ از امکانات بالایی برای تعمیر گوشی سامسونگ شما برخوردارند. اگر موبایل شما خراب شد حتما تعمیر آن را به تکنسین های مجرب و با تجربه بسپارید. زیرا اگر به متخصصین اطمینان نداشته باشید و گوشی خود را چشم بسته به کسی بسپارید، مطمئن باشید که گوشی شما با کیفیت بالا تعمیر نخواهد شد. حتی اگر فقط میخواهید از مشاوره و راهنمایی متخصصین سامسونگ بهره مند شوید، و از آنها اطلاعاتی در رابطه با تنظیمات گوشی سامسونگ بگیرید، میتوانید با ما تماس بگیرید و مستقیم با تکنسیت های ما صحبت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا